Benim kızım da öyleydi ve uyanık kaldığı süre uzadıkça huysuzluğu artıyordu ama uyuyamıyordu emziremiyordum bu bazen 3 4 saati buluyordu sonrasında maalesef feryat figan emip yatıyordu, zamanla düzeliyor kendinizi strese sokmayın. Uyutmak için emzirirken daha loş sessiz bir ortama geçin sakin kalın gerekirse hafif sallanın (plates topu bizde işe yarıyor)