Selamlar herkese. Kuzenimin 50 gün önce bebeği oldu. Doğar doğmaz solunum problemi denerek yoğun bakıma alındı. Bir kez bile kucağına alamadı kuzenim. 50 gündür yoğun bakımda. Ciğeri daha iyiymiş şuan solunum cihazına bağlı değil. Bi 20 gün sonra anne sütü ve mama vermeye çalıştılar hortumdan ama bünyesi kabul etmedi dediler ayrıntısını bilmiyorum. Şimdi de dün ilk kez biberonla beslemeyi denemişler ama emmeyi bilmediği için tam başaramamışlar. Ve doktor çok yoruldu demiş emmeye çalışırken, göğsü çok inip kalktı o yüzden hortuma devam bir süre daha demiş. Başına böyle bir şey gelen varsa yazabilir misiniz. O kadar üzgün ki kuzenim. Birkaç defa sadece uzaktan gördü. Ve emmeyi öğrenemezse vs diye korkuyor. Doktor ciğerine kaçar diye korkuyorum çok zorlamak istemiyorum bebişi demiş. Bir yandan da hiç emmediği için yorulması normal sayılmaz mı? Kafamız allak bullak oldu bir akıl verin. Bu şekilde olup çocuğu iyi olan, emen var mı