Adel92 Ay bende nasıl dert etmiştim bunuuu popom düzleşti diye sonra o göbek biraz eridi az da kilo verince geri ortaya çıktı 😂 doğumdan önce yaşamadığım ne varsa yaşadım maşallah ter sorunu oluştu, sivilce falan vücut şaşırıyor tabi belki ondandır yine eskisi gibi değil ama ilk zamanlardaki gibi dümdüz de durmuyor. Bende hep ayakta sallıyorum acaba oturmaktan mı oldu demiştim ahahnajaja