Kızlar napıcam gündüz uykumuz sıfır daha doğrusu gözlerini kapatır tamam uyudu derim sevinirim taş çatlasa 15 dk sonra uyanır.. bide nasıl uyanma görseniz sanki 2 saattir uyuyo da kalkmış öyle neşeli öyle enerjik tabi bu durum da 5 dk sürüyor.. Gerisi devamlı ağlama 😢 zaten doğdu doğalı ağlıyor ben başında asker gibi nöbet tutuyorum daha az önce wc ye gittim ve 5 dk boyunca sesi cıkmadı ağlamadı diye sevinç içerisindeyim düşünebiliyor musunuz? herkes böyle mi bizde mi bi anormallik var. 5 aylığız bu arada