Eco-1 Kızlar 2 aylık kızımın boynu ve yanaklarında böyle kırmızı pembemsi sivilce tarzı birşeyler çıkıyor nedir bu başına gelen varmıdır
Aysekmc Eco-1 çok normal anneden geçen hormonlardan dolayı oluyor benim oğlumda da oldu 3 aylık olacak haftaya artık geçti ama banyo sonrası bir kaç saat olup geçiyor yine ben sürekli vazelin kullandım baby olanından
13miber Aynısı benim oğlumdada var çok kötü pötür pötür benim oğlumda 2 aylık doktora gitsemmi acaba bilemedim
Eco-1 13miber canım bugün kızımı götürdüm doktora bende egzama var senden geçmiş egzema dedi kreme başlattı sende bi götür istersen
Novamom_ Eco-1 öpüyorsanız falan da oluyor cildine çok dokundurtmayın çoçuğun benim bebeğimde 1 aylık yüzüne dokundularmı aynısı oluyor dokundurtmamaya çalışıyorum
Esmakyt Eco-1 benm kızımdDa olmuştu hemde baya bi yüzü gözükmüyofu resmen eczacı bi krem vrdı anında gecti
Novamom_ Eco-1 ya orası öyle tabi birşey diyince tek sen mi çoçuk doğurdun oluyor ama anlamıyorlar bende yaşıyorum aynı sıkıntıyı