Can07 Kelebek02 kesinlikle penaten krem kullanmanızı öneririm. Bolca sürün ertesi güne birşey kalmıyor.
Can07 Kelebek02 biz de çok pişik sorunu yaşadık, bütün herşeyi denedim . Penaten tek kurtarıcı oldu ❤️https://ty.gl/vfdn7ob2
GonulAyd Kelebek02 aynen aslında en iyisi premium care. Benimde denemedigim bez kalmamisti cocugum mahvoldu pisikten en sonunda primayi kullandm gecti. Asitli icersen oda yapar, domates, ketcap vs. Alerjide yapabilir dedigm gbi gecmis olsun
SumeyraErva Kelebek02 kaynanam bana kendi yaptigi nareksisi getirmisti ondan salatalata koyup yemistim kizimda dediginizngibi cok pisik yapmisti sudoktemi bende kullandim gecmedi 15 gun kadar ama o surede eksiden yemeye de devam ettim bilmeden sonra teyzem uyardi yemeyi biraktim bepantol kullandim suan pembeye dondu kizariklik yediklerinizi bi gozden gecirin once bence
Kelebek02 SumeyraErva Canimoglum_15 elifzeze Dmldoga saolun kızlar dedıklerınızı denıcem mutlaka ınsallah gecer 🙏😌
elifzeze Kelebek02 bezinizi değiştirmeyi denediniz mi? Islak mendil konusunda da dikkatli olmalısınız yenidoğan islak mendili kullanın ya da kaynamış suya pamukları batırıp oyle silin ben kizima aylarca o sekilde kullandim ayrıca hametan pomad kullandim hala da kullaniyorum mavi olanından
Dmldoga Kelebek02 kızartma yaptığınız ayçiçek yağından soğuyunca sürün bebişin popusuna. Benm oğlan kardeşimde de sürekli pişik problemi vardı. Yaz bebeğiydi bide. Biz bu şekilde geçiriyorduk. 2 günde düzeltiyor. Bende şimdi kızıma sürüyorum. Şükür ciddi pişik olmadı. Çok geçmiş olsun.
Canimoglum_15 Kelebek02 Benimde doğduğundan beri pisik sıkıntısı var internette araştırırken okumuştum nişasta kullanın diye ve çok işe yaradı 3 aydan beri pisik nedir bilmiyorum az kızarsa üstüne biraz serpiyorum bezin arkasına bütün gece kupkuru altı sizde deneyin işe yarar belki sabah açtığımda tek bi kızarık bile yok
Selin_ada28 Kelebek02 bana da alerjik bir durum muş gibi geldi doktoruna başvurmamışsa fayda var bence
sevmeh Kelebek02 hamazinc krem anında etki yaptı bizde deneyin eminim iyi gelecektir, pişik devam ediyorsa bez yapıyordur zaten
Fbasturk Kelebek02 pamukla silip kurulayın nemli kalmasin birde bikac dekika havalandırın altı açık kalsın ,ben hep alt açma varken kalın sudo crem surerdim 2-3 defa da fark ediyor
gayeceee Kelebek02 bana bir kaç kremi karıştırıp sür demişti hametem, penaten ve arkoyu karıştırıp sürüyorum isilik olduğunda da öyle yapmıştm geçmişti
SalihinAnnesi Kelebek02 ben molfix pure&soft kullanıyorum doğduğundan beri, pişik yapmadı ama oğlumun bezinden çişin nemi zıbınlara geçiyor Ne yazıkki 🤦🏻♀️