Ebrunun_egesi 4 aylıksa 2-3 saat arayla mama verebilirsiniz. Mesela saat 12de 120 cc mama yapın verin hepsini içti mi saat 3te bir daha 120 cc verin. Baktınız o kadar dayanmıyor 3te değilde 2.30da 120 cc mama verin. Bunu deneye deneye anlarsınız. 120 cc bitti ağlıyor diyelim bi 30 cc daha verin demek ki 150 cc istiyordur. Saatini de deneme yoluyla anlarsınız önce 3 saatte bir verin baktınız dayanmıyor 2,5 saatte bir verin. Sıcaklık için bir şey diyemeyeceğim. Bebeğin doyduğunu şu şekilde anlarsınız biberonun dibinde 5-10 cc bırakıyorsa bebek doymuştur. 120 teklif ettiniz hepsini bitirdi bir dahakine 150 yapın verin baktınız 150nin dibinde biraz bıraktı demek ki midesi 150 kadar alabiliyor