EsEle Merhaba 8 aylık bebeğim var ve hamileyim(şokunu hala atamadım:()Bebeğimi emziriyorum bir sıkıntı olmaz dedi doktorlar, ama bebeğim bi hayli huzursuz bunun etkisi olabilir mi acaba diye merak ettim
Elisanuda Bende 3 aylık hamileyim bebeğim 8 aylık ikrn gebe kalmışım şok olmayı gectim nasıl olacak diye düşünüyorum emzirmeyi kesmedim fakat yediklerim iki katına cıktı diyebilirim
EsEle Elisanuda aynen ben yeni öğrenince daha adapte olamadım:(Szin üç ay olmuş, benim üçüncü olacak altı yaşında bi de oğlum var, aksine ben hiç yiyemiyorum stresten sanırım, ama benim daha küçük sizin üç ay olmuş belki ben de öyle olurum
Elisanuda EsEle hayırlısı olsun ben ikisinede yetsin diye ısrarla zorlanarak yiyorum yoksa cocuğumu sütten kesmem gerekecek