Toprak_efe çevrenize bakmayın , çevre zaten hersey der hiç susmazlar .. zayıf olsa nie zayıf kilolu olsa nie kılolu herseye bir kılıf bulurlar. Benim kız 4 ay emdi aonra meme reddi oldu almadı suanda tamamen mama yiyor tabi bu aralar ek gıdaya başladık gayet yıyor iştahlı bir bebek . Doktora götürdüm hatta değerleri iyi çıktı oyle obezite felan degıl sadece iri bir bebek 😅 korkmayın sağlıklı olsun değerleri temız cıksın tamamdır 👌🏻 o kilolar gidicek zaten boya felan bişey kalmaz ben o yuzden hıc korkmuyorum cunku kardeşim 6 kılo doğmuştu elimde büyüdü kılosu hep boya gitti hep tombul bir çocuktu 15 yaşında boyu 1.80 sağlıklı olsunlar yeter 🥰