Dimitrina_kovaceva ben olalı bir hafta oluyor. İlk gece pişmanlık derecesindeydim böyle bir sulanma yok göz ağız burun her yerin akıyor, nefes alamadım akmasından yani öyle düşün. Gözünü zaten açamıyorsun asla can sıkıntısı cabası, öyle boş boş saatin geçmesini bekliyorsun. Batma daha az, yanma da azdı bende, 2 gün gecesine herşey bitiyor ama görüntü netleşmedi henüz ben de onu merak ediyorum ne zaman sisli görüntü geçer