Ozustaseyma Mustafa_Cinar bende dişten diyordum ama doktorumuz ooo dişine daha var ancak 9. ayda falan çıkar dedi 😳
Mustafa_Cinar Yigittt 16 Nisa’n sizinki 😊 sanırım dişten yani çok zor uyutuyorum geceleri 1-2 de uyuyor
Deletedmom0086 Lavinimm 10 nisan doğumlu cnm senin minnoş kaç nisan? Geri geri gidiyor ya biraz o konuda tembel gibi
Minikprensim 5 Nisa’n doğumlu oğlum. Ek gıdalara 3 gün kuralıyla sebzeleri tanıtım. Şimdi karışık çorbalar yapıyorum yoğurt veriyorum severek yiyor. 3-4 gündür çok değişti. Çok ağlıyor mutsuz bi bebek oldu. Bıraktığımda arkamdan ağlıyor. Hiç böyle değildi çok yoruldum. Emeklemiyor yuvarlanarak istediği yere gidiyor. Dişleri çıkmadı 7700gr 70 cm. Gündüzleri hiç uyumuyor sadece yârim saat. Gece uykusu iyi aöa şükür
Ozlemete 11 nisanda dogdu oglum 2hafta once kontrole goturdugumuzde 8.5kg du 1 disimiz cikti cok huysuz ek gidalardan sadece yogurdu sevdi digerlerini yemek istemiyor gunduzleri yarim saatten fazla uyudugu nadirdir ve geceleri kurulmus saat gibiyiz 1 saat dolunca uyaniyoruz 😕
Lalo Lavinimm ayaklarından destek verınce surunmeklı emeklıyo) dısımız cıkmadı daha) ama kasıntısı var) damak sertlesmıs. Yuz ustu donuyo ellerıyle bedenını havada tuta bılıyo sırt ustude done bılıyo. Bıde yuvarlanarak gıdıyo)
Merda Lavinimm yok daha sadece sürünüyor yüzüstüyken kendi ettafında sürünerek dönüyor yön değiştiriyor o kadar 😄