Ysgl26 merhaba bir ay olmuş ama bebeğiniz döndü mü ya da emeklemeye başladı mı bende başlık açacaktım ama baktım ki var sizlere sorayım dedim 😊 10 aylık benimki de erkek bebek , bir iki kez döndü şimdiye kadar sonra yok… emekleme de yok. Hiç çaba göstermiyor 🤷🏼♀️