kuzeyyildizi_ Mutfak robotu almak istiyorum hangisi daha iyi hangi marka hangiisni kullanıyorsunuz ne kadar memnunusunz önerir misiniz kızlar ?aklımda hiç yok kaliteli ve uygun birşey arıyorum elimde Sinbo vardı bozuldu
midekoruyucu kuzeyyildizi_ önerir miyim bilmiyorum çeyizime almıştım schafer 3 yıl oldu daha. Bir sorun yaşamadım şimdilik
Beraninannesii kuzeyyildizi_ Karaca kullanıyorum çalışmasından memnunum ama birtek haznesi çok minik günlük kullanım için ideal ama
Deletedmom_109 kuzeyyildizi_ braun kullanıyorum annemden görüp almıştım. Başta başka bir marka almıştım hemen bozuldu. Annem abartısız 15 senedir kullanıyor 😁
midekoruyucu kuzeyyildizi_ ben memnunum ama elektronik alet şans işi.. bende iyidir sana kötüdür 😅 ben çünkü çok tereddütle almıştım yorumları kötüydü 🙈
midekoruyucu kuzeyyildizi_ yok çeyiz paketinin içindeydi. Aldıktan sonra yorumlar baya korkutmuştu beni. Kullanırken bakalım ne kadar dayanıcak dedim 😁 henüz beni yolda bırakmadı bakalım 😁