muzicelerim2 merhaba, biz daha ek gıdaya başlamadık ama hazırlık için okuduğum kitaplarda bebeklerin dişleri olmasa bile damaklarıyla çok güçlü bir şekilde besinleri parçalayabildiklerini okudum. yine de reddediyorsa yılmadan devam edin yazıyor. parmak gıdalarla eğlenceli şekilde alıştırabilirsiniz diyordu.