Kızlar oğlumda ateş vs vardı geçti öksürüğe verdi kendini gecmiyo ama özele götürdük artık bronşit başlangıci var hafif dedi iki çeşit hava verdi prednol iğne verdi 3 tane ilk defa böyle bişey yaşadığımız için bilmediğimden soruyorum ben prednolu romatizma vardı 3 sene kullandım ağır bı ilaç bu iğneyi yaptıran oldu mu