Merhabalar bebeğim 3 aylık doğduğunda böbreklerde genişleme ve taş var demişlerdi. İdrar yolu enfeksiyonu geçirdi. Antibiyotik verdiler. 2. Ay da kontrole gittik genişleme gerilemiş ama taş devam ediyor dediler. Bugün 1 ay sonra yani bugün gittiğimizde genişleme de taş da düzelmiş dedi doktor aka bu kadar kısa sürede düzelmiş olamaz iyi bir radyolog bulun tekrar gösterin dedi. Doktorlar da bi acayip anlamadım bu işi başına böyle bir şey gelen var mı acaba ?