muzicelerim2 bebeğim 10 aylık çalışmak istiyorum ama yaşadığım yer küçük belirli yerlere yılda 1 kez alım oluyor oda kurayla çıkma şansı düşük bende evde biseyler yapmak istiyorum
Sadebayan Bende beklim bende azda olsa ufak bir miktar kazanmak isterim keşke evlere iş verseler kadınların çok ihtiyacı var buna