Bugün bi yerde okudum yada dinledim tamda hatırlamıyorum ama, bebişi omzumuza alıp gazını çıkarırken biz kendimiz hafif zıplar gibi yaparsak gazı kolay çıkarmış denedim gerçektende kolay çıktı gazı, hatta bi kerede 2 defa çıktığıda oldu şimdi ben böyle dedim diye kesin bi dahakine çıkmaz ama 😂 yinede sizde bir deneyin zor çıkan varsa 😂