Oğlum 8 aylık oldu 1 ay önce diş cıkardı simdi 2.dişide cıktı yarım yarım 2 haftadır ek gıda reddi yasıyoruz normalde istahlı bir bebekti ne versem yerdi şimdi en sevdiği şeyleri bile yemiyor sadece mamasını yiyor sükür ama ek gıda almamasına cok üzülüyorum.siz de yaşadınız mı bu durumu ne kadar sürdü nasıl atlattınız ?? 😢😢😭😭😭