100710 Anneler kek yaparken kaç derece fırında pişiriliyor ve fırın ayarını nasıl yapıyorsunuz benim kekimin üzeri yandı bir ayarını tam tutturamiyorum ne kadar derece de kaç dakika olmalı
_Asilin_Annesi_ 100710 180 derece alt üst ayarlı 30dk civarı pişiriyor sanırım. Sadece üst açıksa yada üste yakın koyduysan belki ondan üstü yanmıştır
Summerwine95 100710 ben alt üst ayarda 160 derecede pişiriyorum.Surede 40 dk falan oluyor.Kekte derecenin düşük olması onemli
midekoruyucu 100710 benim fırın fanlı ve ayarı kapatamıyorum. 160 derece 40 dk civarı pişiyor. Üzeri kızarsın kıtırlaşsın istiyosam en son 180 alıp biraz bekletiyorum 😋
100710 _Asilin_Annesi_ Orta kısma 3 rafa koymuştum canım bende alt üst ayarın da 200 derece de yapmıştım
slkmsncemile 100710 genelde çoğu şey 170 180 derecede pişer. Ben kek için 170-180 olarak ayarlayıp canlı açıyorum.
ruveydaensar 100710 kekler fansız ayarda pişirilir diye biliyorum . Benim fırınım çok hızlı pişiriyor. Tariflerde 35dk 180derece diyo aynı ayarda benim kek 20dkda pişiyor. Tariflere uyarsam ya kupkuru oluyor ya da yanıyor . Ben kontrol ediyorum çöp şiş batırıp 20dk tamam
Bebegimveben1_ 100710 eğer kekin üstü yandı içi.çüğ kaldıysa önden fırını çok ısıtmışsınızdır ne az ne çok ısımsın birde ona dikkat edin bakalım nasıl olacak
Bebegimveben1_ 100710 canım o senin fırınının ısıtma ayarına bağlı elini fırının içine sok elin hemencecik ısınıyorsa ısınmış demektir pekte tarif edemedim ama