Of off Her anne gibi bebeğinin yemek yemesi kadar mutlu olucağım, başka konu yoktur herhalde. Mahkumumuz 10 aylık 10 kg kadar kendileri tam 6 aylıkken başladık ek gıdaya 3 gün kuralına uygun ve mükemmel bir şekilde ilerledik hatta iştahı güzel diye gece uyanmasın diye mama(yulaf, ruşyem, bebek bisküvisi) yapardım, çok kilo almasın diye bıraktım 9 aylıkken 10 kg yaklaşmıştı şimdi ne kadar bilmiyorum kilo bazlı ilerlemiyorum tabi ki sağlıklı olması benim için çok önemli asıl meselemiz bu bebe daha 6 aylıkken yumurtanın sarısını, bazen tavada yumurtayı, labnesini, peynirini yerdi, şimdi hiç bir kahavltı ürününü yedirtmiyorum öyle pankek falanda yapmak istemiyorum sürekli bugün bulamaç denedim yumurta, labne, yulaf, ruşyem, tahin, pekmez ama 3 kaşık belki zorla yedirdim bu durumu yaşayan varmı önerileriniz neler sonrasında bu sıkıntı geçermi ?