Tuged Arkadaşlar öncelikle merhabalar kızım 34 günlük havalar çok sıcak olmadığı ve evden çıkmadığım sürekli duş aldığım için şimdilik pek sorun yaşamadım ama artık yavaş yavaş havalar ısınıyor terletmemesi için ne kullanıyorsunuz ne önerirsiniz acaba
Asyaveannesi04 Tuged Rexona clinical bir tık pahalı ama ne ter ne kokusu stok stok alıyorum indirim de buldukça
_YanakReisinAnnesii Asyaveannesi04 sprey şeklinde olanı mı kullanıyorsunuz roll on mu acaba ? Bende sprey formunda olanı aldım ama bazen kaşıntı yapıyor yaşadınız mi böyle şeyler 😬 ter konusun da çok başarılı ama gerçekten 👍
Tuged Asyaveannesi04 teşekkür ederim ben bebeğe zararı olduğunu düşünüyordum normalde de onu kullanıyordum eğer bir zararı yoksa devam edebilirim o zaaman 🥰
_YanakReisinAnnesii Asyaveannesi04 hangisi daha iyi sizce 😂 bende elimde iki şişeyi bitirip ona göre bakayım tekrar 😂
canbumi Cilt şapı kullanıyorum aşşırı memnunum hem doğal hemde terliyorsunuz ama koku yok. Hemde çok ucuuzzz rollon parasına kaç tane alırsınız 🤌🏼🤌🏼 hepsiburada ya trendyola bakmanızı öneririm
Asyaveannesi04 Tuged ben kullanıyorum başka türlü nasıl yapacağız ki hiçbir zararı yok 15 aylık kızım ve emziriyorum 🌺