aysegulmihra acaba siz takviye alsanız fark eder mi ? Ben imom latte kullanıyorum. Belki o şekilde takviyeler alarak sütünüzü daha zengin hale getirebilirsiniz .
Ama belki de bebeğiniz çok hareketlidir ya da metabolizması hızlıdır. Nasıl her insan farklıysa , her bebek neden aynı olsun ? Benim incecik bir arkadaşım vardı, oturur 10 tane topkek yerdi. Ben 1 tane yesem yarardı , o yakardı. Belki de sizin minikte de benzer bir durum vardır.