Selvi30 doğdu doğalı uyku sorunumuz var, gece muhakkak uyanık, en erken üç buçukta uyuyor en geç altıda, tabii dokuzda ve hatta tüm gece uyumamasina rağmen 11 de, öğleden sonra üçte falan da uyuduğu oldu, sabah 11-13 arası uyanıyor, 4 saat sonra tekrar uyku, bir saat sonra uyanıp 4 saat sonra tekrar uyku, bu uykudan uyandıktan sonrası tamamen spontane, hiç uyutmamayi, ara uykuları az uyutmayi ,çok yormayı, sakin bir gün geçirmeyi, uyku saatlerini kendim belirleyip onun dışında uyutmamayi, doktora danışmayı, hocaya götürüp okutmayı herşeyi denedim, 14 aydır uyku nedir ben unuttum, yıprandım, yoruldum, tükendim, bir tek uyku eğitimi denemedim, profosyonel destek alacak maddi güce sahip değilim, yaşlandım resmen