Sedas00 Arkadaşlar kızım için bu markanın losyon formunu aldım ama sürünce yüzü beyaz yapıyor ve geçmiyor normal mi 😐
Deletedmom_48 Sedas00 bnde ebebekte trukid kalmamıştı bunu almıştım bitsin almam mesela yüzü bembeyaz oluyor bildiğinden şaşmamak lazımmış
edafmo Sedas00 normal canım bende bebeğime siveno aldım, kendim kullandım öyle oluyor ama birkaç saat sonra geçiyor
Sedas00 edafmo yorumlar da da tam tersi yazıyordu aldım aslımda iyi marka ama rahatsız etti beni ya 😐
sadeturkvatandasi Sedas00 hayır içinde çinko var o yüzden. İyice yedirin kalanı da 1 saat içinde emiliyo zaten.