Aras_2323 Arkadaşlar 6 ay oldu doğum yapalı ama karnım şiş geçmedi😞Hamile gibi duruyor.Benim gibi olan var mı?Normal mi bu durum?
Glsmarjn Korse kullandiniz mi bende 3 ay oldu sezeryan olalı 1 hafta sonra korse takmaya baslamiatim hala kullaniyorum hani sezeryan gobegi derler ya öyle iste göbeğim tabi ilk ay dediginiz gbiydi hala hamile gibiydim korse kullanin belki duzelir