N-Annesi Baston bebek arabası arayışındayım çift yönlü şeklinde. Kafam çok karıştı markalarla. Önerilerinizi memnuniyetlerinizi paylaşır mısınız lütfen ☺️
aselsdk N-Annesi canım bende bakıyorum maclaren birde joie markasının iyiymiş ikisinden birini düşünüyorum iyice 🤗
N-Annesi aselsdk Maclaren markasına bakmamıştım bak hiç teşekkürler yeni bir marka ekledim 😂 ya bide çok yüksek meblalar verilmeli mi ne kadar süre kullanılır acaba ? 🙄
aselsdk N-Annesi maclaren biraz daha pahalı diğer markalara göre açıkcası banada saçma geliyor kızım 8 aylık yaşına yaza girmiş olucak yaşından sonra yürüse kış gelmiş olucak birkaç ay içinde almalı mıyım bilmiyorum 🤷🏻♀️
N-Annesi aselsdk kullanan birileri belki yazar bakalım ne kadar süre kullanılıyor ve memnuniyetler nasıl 🤔