caganarass10 Bebeğim 2 günlük lütfen bakarmısınız zıbını leke oluyor göbek bağının etrafı da kanamış gibi enfeksiyon kapmış olabilir mi yarın kontrolümüz var çocuk doktorunda ama ben gine de sizlere sormak istedim
Yksl1634 caganarass10 canım resmi görmedim ama çok fazla ağlamasına izin verme çok ağlayınca kanıyor çünkü
MelikeElifDuru caganarass10 benim Kızımda da olmuştu az az leke vuruyordu. Herhangi bir sorun olmadı çok şükür. İnşallah sizin de öyledir 🤲🏻
Niisaa caganarass10 çok ağlarsa zarar görür o yüzden sakinleştirmeye çalış göbek bağının üzerine bez gelmesin terler ıslatır bağın altından sar bezini gazı içinde masajlar yap lütfen daha cok minik hemen damlaya başlama emziriyorsan sürekli emzir gaz yapacak şeyler yeme kendini sicak tut sütünden gaz geçebilir mama kullanıyorsa sık sık besle mamayı çalkalama kaşıkla karıştır
caganarass10 Yksl1634 çok ağlıyor evet bezini değiştirmek veya kıyafetini değiştirmek istediğimde çok ağlıyor gazı da var sanırım 😭
Yksl1634 caganarass10 bizimde öyleydi altını değişmek üstünü değişmek istemiyordum ama temiz bakarsan hiç sorun yaşamazsın inşallah