feyzaaa ben çalışmayı çok seven biriyimdir,Garanti Bankası kökenliyim, 10 yıl bir fiil çalıştıktan sonra hamileliğim ağır geçtiği için istifa ettim , hiç pişman değilim , maddi olarak çalışmak zorunda olan anneler hariç annelerin bebeklerini kendilerinin büyütmesi gerektiğine inanıyorum .