İyi günler herkese bebeğim 6 günlük sarılık değeri 20 çıktı. Dünden beri hastanede yatıyor. İlk günlerde göğüs ucunu tam kavrayamadığı için emzirmede sorun yaşadık baktım rengi sararıyor göğüs ucu aparatı aldım. 2 saatte bir emzirdim bazen arada sağıp enjektör ile verdim bez sayısı günlük 6-8di . Nasıl olur da bu kadar yükselir aklım almıyor. Ne yapabilirim nasıl geçirebilirim süreç uzar diye çok korkuyorum lütfen bu şekilde deneyimleri olan yaşadıklarını iyileşme süreçlerini anlatabilir mi ?😢