silad70 bu gazdan çok çektik biz de tek çocuktu ama gazdan asla uyuyamazdı bazen. Biogaia ve sab simplexi bir arada kullandık. Relaktaz da olabilir. Bunları kullanırken tabi 10 gün sonra fayda etmeye başlıyorlar. Şöyle bi rutin oluşturmuştum. Her sabah kalktığımızda klasik gaz masajını yapıyordum. Ellerimi iyice ovalayıp ısıtıp sonra karnına koyuyordum. Sonra da üstten aşağı sıvazlayor gazı aşağı yönlendirmeye calısıyordum bunları tabi 50-60 kere sıvazlama. Çok hafif bir baskıyla. Ama çok hafif. Sonra da sağdan sola yine karnını sıvazlama. En sonda bacaklarını karnına doğru işaret parmaklarımla iter baş parmaklarımla da poposunu hafifçe aralardım. Bacaklarını karnına bastırıp yine aralardım. Baya gaz çıkarırdı öyle . Bunu sabah öğle akşam yapardım.Tabi her emzirmeden ya da mamadan sonra pat pat pat gaz çıkarma