Eskiz25 Sma comfort sıfır açılmamış kutu var elimde kaldı mamamızı değiştirip bebelac golda geçtik biz elimde kalmaması için uyguna verip bebeğime mama alacağım bende. İhtiyacı olan varsa yazsınlar