Bebeğim daha 22 günlük ve grip oldu 🥹 dün doktora götürdük serum fizyolojikle burnunu aç hapşursun aksın dedi günde 1 defada burnunu çek dedi aparatla . Calpol verdi ateş olursa verirsin dedi . Yarın kontrole götürcem. Hırıltısı var rahat nefes alamıyo ve cok üzülüyorum cok kucuk oldugu ıcın😢size sorum kızlar kullanan varmı Bana nebulizatör diye bişey söylediler arkadaşlar yenidoğan bebeğe kullanılıyomu ? Rahatlaması için. Yoksa bi kaç aylık olmasımı lazım.