Merhabalar,
Bebeğim 10 aylık. Doğduğundan beri bir uyumadan önce koluma, kulağıma veya yüzüme dokunarak uyuyordu. Sever gibi yaparak. İlk zamanlar uyku arkadaşına alıştırmak istememiştim bırakması zor olur diye.
Ama şuan sürekli benimle uyumak istiyor, gece sık uyanıp kucağımda koluma falan dokununca bir daha uykuya dalıyor. Sanırım uyku arkadaşı ihtiyacımız var ama 10 aylık ve bu aydan sonra alıştırılır mı emin olamadım. Geç mi kaldık? Deneyimi olan var mıdır?
Bir de uyku arkadaşını gündüz uykularında da veriyor musunuz?