Kızlar 3 ay 20 günlük bebeğim var yaklaşık 1 aydır Saçlarım o kadar çok dökülüyor ki sanırsınız kötü birşey var ondan dökülüyor. Hamilelikte vitamin sonrası hamamiyle dökülme durmuştu. Doktorum Demir ilacına devam edelim saç dökülmen çok olur yoksa demişti. İlacı kullandığım halde böyleyim kullanmadan kel kalıcam sanırım. Dökülen varsa neler yaptınız durdurmak için moralman çok kötüyüm 😭😭