8 martta sprial koydurdum 23 martta da adet oldum geçen 4 5 gün kahverengi çikolata gibi kan geldi ara ara kimi topak topak geldi birazda sümük gibi kahve tonunda geldi bi kaç gündür de midem bulanıyor karnım belim ağrıyor kadın doğum doktoru yok oturduğum ilçede doktora da gidemiyorum