ananasss merhaba ben britax römer dualfix izofixli kullanıyorum adac testinden 2 üzeri alıp testten geçmiştir çok memnunum 360 dönebiliyor çok kullanışlı iyi ki bu markayı almışım bebeğimde çok rahat içinde evet biraz bu marka pahalı ama 4 5 yaşına kadar kullanıyor bi kere alınıyor bence hangi marka alıcaksanız izofixli ve adac testinden yüksek puanla geçmesi önemlidir