Kızım 11 aylık ve ben baş edemiyorum. Uykuya geçiş yemek herşey üst üste geliyor.çok uykusu var ama uyumuyor. Artık dizlerimde derman kalmadı. Uyutmayayım diyorum öyle de duymuyor. Sinirlenip bağırıyorum küçücük kıza. Kendimden nefret ediyorum artık. Ama hakim de olamıyorum. Nolur nasıl sakin kalabilirim ne yapabilirim yardım edin.