secretgiggle Tam azalmıştı emmeleri ama bu ara sapıttı diyebilirim . Yani nasıl desem sürekli keyfi gelip meme meme aç diyor gelip açıyor emiyor 🤣😂 Gerçekten koltuğa oturmayayım oturduğum an gelip üstüme çıkıyor açmazsam ağlıyor . Geçici mi bu dönem ?
heymom__ secretgiggle tamda o yerdeyim bende artık sıkıldım valla. Hayır diyorum baya ağlıyor. İşin en sinir bozucu kısmı gece de saat başı uyanıp meme diyor 😬 inşallah geçicidir, azı dişlerini patlatıyor anne sütü rahatlatıyor diye biliyorum ve ona bağlıyorum 🌝
sezerats secretgiggle ahhh bu günleri görsem keşke ben zorla emziriyorum, o kadar çok istiyorum ki uzun zaman emzirmeyi
Pastaneusuluislakkek secretgiggle ben de düşündüm çünkü sürekli emdiği için çok az yemek yiyor. Fakat kesmeyeceğim
secretgiggle Pastaneusuluislakkek Ben keseceğim galiba önce gündüz emmelerini bi azaltırım sonra gece sonra komple keserim 1 ayda
Pastaneusuluislakkek secretgiggle ben bağışıklık desteğinden dolayı bırakmıyorum. Kreşe gidiyor kızım çünkü
gulay-34 secretgiggle bizimkide öle tek memeyle kalmıyor bı de ikisini de açıp bir onu bir onu emiyor. Diğerinin üzerine yatmissam mizildaniyor diğerini ver diye