Kızlar merhaba. Önceki ay sol kasığımda 4 gün çok ağrı vardı eğilip kalkamıyordum. Adetim gecikmişti gebelikten şüphelenmiştim. Diyet yapıyordum tarçınlı su içiyordum. İnternetten baktığımda tarçın adet geciktirebilir diyordu. Sonra içmeyi bıraktım. Ertesi gün kanama oldu koyu kahverengi renkte ve çok geldi ertesi gün bir elin yarısı kadar parça geldi. Sonra bu kanama 10 gün kadar sürdü. Üstüne 20 gün hep akıntım vardı arada kırmızı leke oluyordu. 20 gün sonra tekrar bi 10 gün kanama gördüm kırmızı renkliydi. İlk günler kanama ve parça görünce düşükten şüphelendim gebelik testi yaptım ama negatifti. Kanamalarım bitti bir ay oldu ama kokulu akıntım var sürekli. Doktora gitsem acaba anlaşılır mı? Sağlık ocağına gidip ebemiz ile konuştum düşük yapmış olabilirsin dedi ama bir öneride bulunmadı yönlendirme yapmadı. Düşük yaptığımı düşünüp kötü oluyorum. Birkaç defa doktordan randevu almaya çalıştım ama randevu da bulamadım.