Leylazehra Bebeğim 2 ay 15 günlük uyurken cok korkuyor sürekli kundak yapıyorum ama artık o da fayda etmiyor çok fazla sıçrıyor normal mi bu acaba ne yapmam gerekiyor
isimsizanne1 Leylazehra korktuğundan sıçramıyor moro refleksi var bi nevi sistemlerinin doğru çalışması için yapılan bir refleks korna sorun yok😍
Leylazehra isimsizanne1 çok teşekkür ederim bir şey daha öğrenmek istiyorum bebeğimin göz yaşı akmıyor normal diyor doktorlar ama 3. Aya girecek neredeyse normal mi sizce
isimsizanne1 Leylazehra evet çok normal daha gözyaşı kanalları faaliyetlere açılmadı üçüncü aydan sonra takip edin düzene giricektir ☺️