papatyam-34 Eşime telefon bakıyorum xiomi note 10 proyu çok beğendim görünüş kamera ve hafıza olarak çok güzel görünüyor ama bazı yorumlar da ekran gitti ısınma yaptı ekran yeşil oldu gibi bi sorunlar yazmışlar emin de olamadım aranız da var mı kullanan 🤔
BuzluKahve papatyam-34 10pro ve 10s arasında çok fark var mı bilemedim ama ben ıphone sonrası 10s aldım. Kamerasını hiç beğenmedim. Sonra hemen onu satıp bu sefer 11lite aldım kamerası daha iyi diye ama maalesef o da güzel çıkmadı. İphone’a geri döndüm. Yani hangi markadan geçtiğinizde önemli. Annem Samsung’dan geçti çok memnun.
papatyam-34 BuzluKahve Huawei p30 dan geçiyor bende özelliklerine baktım kamera 100 mp falan görünce dedim herhalde baya iyidir 🤭 Android arası geçiş olunca pek farketmez herhalde bende iPhone kullanıyorum eşimin telefonunu ya da annemin telefonunu elime alınca çok farklı ve değişik geliyor yapamıyorum 😅