Ozgezafer Ben her ay kontrole götürüyorum oglumu düzenli olarak. Saglık ocagında asiya gittigimizde sadece boy kilo ölcüyolar ama kiyafetleriyle tartiyolar veya boyunu isterseniz ölcün diyolar ilgilenmiyolar acikcasi. Aslinda iyi insanlar ama bu konuda ilgisiz biraz ebemiz bana göre. Ama ozeldeki kendi doktorumuz bütün kiyafetlerini kendi cikartiyor tartiyor cok dikkatli bi sekilde boyunu ölcüyor. Her yerini tek tek ayrintili sekilde kontrol edip bilgi veriyor. Esimle bana anlatiyor. Kendi sormak istediklerinizi sorun diyip cevap veriyor. En az yarim saat sürüyo diyebilirim bi muayenemiz. Bu benim icime daha cok siniyo o yüzden götürüyorum😊