iremsena_98 Bekarken ve genelde hep zayıftım. Evlendikten sonra biraz aldım ama yine iyiydim hamileyken 25 kilodan fazla aldım hamilelik öncesi kiloma 7 8 kilo kaldı 5 aylık oldu doğum yapalı nasıl vercem bilmiyorum emziriyorum iştahım açık
Asyaveannesi04 iremsena_98 sağlıklı beslendim ekmek, kızartma, hamur işi yemedim eski kiloma geri döndüm 🌺
Feyzosumunannesi iremsena_98 11 ayboldu 1 kilo bile veremedim doğumdan çıktığım kilo ile duruyorum 10 kilo fazlam var ekmek sabah kahvaltı dışında asla yemem çok su içerim ona ragmen
[silindi] iremsena_98 emzirince otomatik kilo veriliyor. Emziriyorum diye öyle hamur işi yağlı vs yemeyince bol da su içince gidiyor. Ben doğum kilolarımı verdim 7 ayda. Bebiş hareketlenince herhalde iyice kemikleşirim diye korkuyorum
iremsena_98 Feyzosumunannesi ben ekmek yiyorum malesef doymuyor gibi hissediyorum ya emziriyorum diye azda yemiyorum iştahım açık baya ama zayıfkende baya iştahlıydım almıyordum🤦🏻♀️
iremsena_98 Feyzosumunannesi ben doğumdan sonra 87ydim şuan 70im 2 3 aydır aynı kilolardayım bu kiloda sabit kalcam diye korkuyorum 1.70 boyum sırıtmıyor ama eski fotoğraflarıma bakınca çok gözüme batıyor şuanki kilom
079aslankuzusu 8 kılo fazlam var bi türlü verlimiyo gitmiyo bende evlenmeden öncede doğumdan öncde zayıftım 23 kılo aldım doğumda
Asyaveannesi04 iremsena_98 6 ay gibi bir sürede hala da emziriyorum kızım 15 aylık ne sütüm kesildi ne birşey
iremsena_98 Mircet evet banada öyle diyorlar koştururken verirsin diyede yaza kadar versem motivasyon olurdu olmayan kıyafetlerim var hala😂
myemye_12 @iremsena_98 bütün kilolarim gitti ya bende gitmesini istemiyordum düzenli beslenmenin ilk doğum yaptığım sıralar biraz zorlanmistim uykusuzluk vs kızım çok huysuzdu 15 kg almıştım oda gitti ya bende gitti diye üzülüyorum
iremsena_98 myemye_12 benimde kızım aşırı zordu hala zor ne uyku ne yeme içme vardı emziriyordum üstüne o sıra hızlı verdim ama çok kilom aldığım için hala var vermem gereken
daglidbur beb ikizlere hamileydim 20 kilo aldim ama heryerim odemdi yuruyemiyordum. dogumdan sonraki ilk hafta 12 kilo verdim simdi geri kalani ikizlere yetiserek ve emzirerek vermeye calisiyorum-.-
[silindi] iremsena_98 normalde de sağlıklı beslenirim ben. Tuz yağ tüketmiyorum. Ne yediğimden ziyade bence ne yemediğim önemli kilo vermekte 😅