Asyaveannesi04 Yigitefeninannesi_ Ateşi çıkmasıkça vermedim huzursuzluk olursa ver demişti ama doktorum
chicharitoo Yigitefeninannesi_ aile hekimi akrabam var aşıdan 2-3 saat sonra bir kaşık calpol ver demişti rahat uyusun ateşi çıkmasın diye😊
Bebegimm1 Yigitefeninannesi_ ateşi agrısı varsa kullanılır ama aşıdan dolayı oldugunu düşünüyorsanız vern tabi
BuzluKahve Yigitefeninannesi_ hiçbir aşıdan sonra vermedim ama Bexero’dan sonra inanılmaz huzursuzluk yaşayınca vermiştim.
Momofleos Ben ateşi çıkmadıkça vermedim, gereksiz buluyorum doktor da ateşi çıkarsa verirsin demişti, boşuna ilaç vermek istemedim ateş olmadıkça. Ama çok huysuzluğu varsa durmuyorsa biraz verin belki rahatlatır. Aşı huysuzluk ağlama vs yapar normaldir.
Yigitefeninannesi_ Momofleos evet hukuksuzluğu ağlaması var ateşi olmadığı bende verme taraftari değilim ama baya huysuz ağlıyor
Yigitefeninannesi_ BuzluKahve bexero yu olmadan 1 saat önce ver mutlaka dedi doktorumuz onu olmadık henüz demekki o daha ağrılı olucak
Ysmndmrl Yigitefeninannesi_ iz bazen çocuğumuz rahat etsin istiyoruz ama hata yapıyoruz şöyle bir yzı okudum bebeklerin bağışıklığının gelişmesi için ilaç vereceğimiz zaman doktor önermeden verilmemesi gerekiyormuş özellikle ateş düşürücüler ateşin çıkması demek bağışıklık sisteminin savaşması demekmiş ateş 38 dereceyi geçmeden vermek bağışıklığın gelişmesine engelmiş ( havale geçmişi olan bebekler hariç onların ateş derecesi halkında uzman bilsinler danışılmalı) kızım 1,5 yaşında hiç bir zaman ateşi 38 üzer olmadığı sürece ilaç vermedim duş aldırıp ıslak bez koydum hep düştü
Yigitefeninannesi_ Ysmndmrl çok şükür 5 aylik olucak hiç bir aşı da ateşi olmadı inşallah ta olmaz tabi ilaç vermeye bende karşıyım ateşi olmadığı sürece ama normalde bu kadar çok ağlaması yoktu dünde aşı olunca muhtemel ağrısı vardır diye buradaki tecrübeli annelere sormak istedim
Ysmndmrl Yigitefeninannesi_ menenjit ağrı yapabiliyor aşı yapılan yere dokununca tepki veriyorsa orası açıyordur aşıyı yapan hemşire buz koyun demişti o da rahatlatır
Zeyneppppduygu Yigitefeninannesi_ bexora olduysanız çıkmasada verin ağır bir ilaç bir anda yükseliyor ortama 2 gün düşmüyor zatn ateşi ilaçla bile genelde
Yigitefeninannesi_ Zeyneppppduygu bexero henüz olmadık onu olurken 1 saat öncesi doktorumuz vermemi söyledi zaten bu aşılar bacaktan yapılıyor demi
Zeyneppppduygu Yigitefeninannesi_ bexora gerçekten çok huzurszluk ağrı yapıyor aşı yerine kolanyalı pamuk yapın ben tahmin etmiştim ağır olduğunı kızımda(3 ve 5 aylıkken yapıldı ) ama ablamın oğlu 5 yaşında bexora eksik yapılmış diye geçen ay yaptrdı 5 yaşında çoçuk bile sürekli ağladı kolum kolum diye ateşi vs çıktı onunda 2 gün bence ağrısını hafifletmk için verin
Zeyneppppduygu Yigitefeninannesi_ bebeğim 3 aylıkken ve 5 aylıkken oldu bacaktam yapıldı ablamın oğlu 5 yaşında koldan yapılmış Kaç yaşa kadar bacaktam yapılıyor bilgim yok menenjite has bir durum değil belli bir yaştan sonra kola geçiliyor