Canım kesinlikle dikişli klasik yöntem yaptır çok araştırdım en sağlıklısı o ben üniversite hastanesinde yaptırdım yarı özel zaten çok güvendiğim bir çocuk cerrahisine prof genel anesteziyle oldu 2,5 aylıkken bir sorun yaşamadık çok şükür şuan pipisi çok düzgün maşallah