1 haftadır yiyoruz daha yoğurtla başladım çorba yaptım dün ama hiç yemedi tuzu olsa çokta güzel olmuştu açıkçası 😁 bugün tekrar deneyeceğim yer mi bilmiyorum önce elma havuç veriyordum eline fileli meyve emziiği var onunlada verdim bugün de meyve suyu gibi yaptım onu çok güzel içti şuan havuç elma kabak yoğurt verdim daha pek bişey veremedim pazara çıkmaya da fırsatım olmadı her gün de pazar olmuyor denk gelmedi bir türlü evdekilerle yaptım 1 haftadır yarın nasipse alıcam ama ne alıp ne tür şeyler yedireyim nasıl yapayım hiç bilmiyorum doktorumuz atıcam mesaj olarak dedi atmadı bende geri de yazmadım artık netten araştırdığım kadarıyla yaptım şu zamana kadar sizlere danışıyorum şimdi arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim ve bide sadece mama içiyor beni emmiyordu mamayı ne kadar vermeliyim artık günlük olarak 210 cc şişe sayısı da günlük 5 ??? 🤔