Aeyna_1 Aranızda immun yetmezliği tanısı koyulan var mı nası işliyor şüreç 1.5 yaşında oğlum var sürekli hasta ama sürekli 15 günde bir antibiyotik kullanıyoruz ben de bağıklığından şüphe ediyorum dikkat ettiğim halde hasta ne yapacağımı şaşırdım
melosta Aeyna_1 merhaba yaptırdınız mı test bağışıklık testi yaptırdık ıg A sı 12 çıktı bizde ay da bir hastalanıyoruz. Prof. Gittik almanyadan bir ilaç getirilcek. alerji ve reflü çıktı ayrıca. Umarım işe yarar.