_ipekk18 Kızlar uygulama üzerinden hesaplama olmuyor yani 36 haftalık doğduk biz nasıl hesaplanır bilen varsa yazabilir mi Diş mi atak mı bilmiyorum 🥴 36 haftalık doğduk 08.01.2022 doğumlu
[silindi] _ipekk18 Doktora muayene olduğunuzda muhtemel doğum tarihi söylüyolar ya ona göre bakabilirsiniz
Defois _ipekk18 doğum tarihine 4 hafta ekleyerek yapılıyordu sanırım. Ben bıraktım tarihleri hesaplamayı akışına bıraktım😁
[silindi] _ipekk18 Hayır kastettiğim şu mesela benim kızımın 15 aralıktı 3 aralıkta doğdu ben 15 aralığa göre bakıyorum çünkü 40. Hafta o gün
_ipekk18 [silindi] hmmm bende bakım bakalm 😀 ozaman direk netten hesaplaşma direk 40 haftaya göre hesaplıyor ozaman o yanlış çıkıyor Normalde 5 veya 7 Şubat 2022 de doğması gerekir Ken tahmini doğum tarihi demişti doktor Ama bizimki 8 ocakta geldi şuan 5 şubata göre hesapladm atak haftasında çıktı
[silindi] _ipekk18 Bana saçma geliyo aslında 40 a göre bakmak ama bi bildikleri vardır. Geçmiş olsun rabbim yardımcınız olsun biz de 4. Ay atağındayız ☺️