14 ayın sonunda yürüdük bizde:)bende hiç yürümeyecek herhalde diyordum birde çevre baskısı malum "aa daha yürümedi mi ?"soruları…sonunda yürüyorlar ama benim oğlum çok hızlı emekliyordu doktor da bana çok hızlı emekleyen çocuklar bu işi biraz erteliyor demişti